رفتیم سفر...!

5 ستاره

هتل رکسوس واتر ورلد آکتائو

Rixos Water World Aktau Hotel

درباره هتل رکسوس واتر ورلد آکتائو

هتل مجلل ریکسوس واتر ورلد آکتائو (Rixos Water World Aktau) اولین و تنها هتل 5 ستاره مجلل با خدمات UALL (خدمات 24 ساعته صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی) در قزاقستان بوده که از سال 2020 گشایش یافته است.

این هتل در منطقه ای از شهر آکتائو قرار دارد و تا آکتائو سیتی 20 کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه نیز 24 کیلومتر است.

آدرس هتل رکسوس واتر ورلد آکتائو

Mangystau Region, Aktau city, Warm Beach 34, 130000 Aktau, Kazakhstan

امکانات هتل رکسوس واتر ورلد آکتائو

گاو صندوق
اینترنت وای فای رایگان در لابی
استخر سرپوشیده
سشوار
باشگاه بدنسازی
عمومی
تفریحی
اینترنت

با احتساب تمام امکانات و خدمات استثنایی که Rixos Water World Aktau – دسترسی رایگان به پارک تم عروس آبی عرضه می‌کند، این اقامتگاه پنج ستاره محلی ایده‌آل برای استراحت و تفریح در آکتائو به شمار می‌رود. 

این هتل با موقعیت ممتاز خود در کنار ساحل، به مهمانان خود این امکان را می‌دهد تا از منظره‌های طبیعی چشم‌نواز و امکانات گسترده‌ای همچون پارک آبی تم عروس آبی، استخر فصلی در فضای باز، باشگاه ورزشی و امکانات رفاهی متنوع لذت ببرند. 

علاوه بر این، خدمات کلاس جهانی ارائه‌شده در این هتل مانند میز پذیرش 24 ساعته، سرویس انتقال فرودگاه، خدمات اتاق و اینترنت رایگان، به همراه اتاق‌های مجهز و دارای امکانات رفاهی کامل، چنین تجربه‌ای بی‌نظیر را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

فیلم هتل رکسوس قزاقستان​

وقتی صحبت از خرید تورهای قزاقستان می‌شود، هدف اصلی خیلی از گردشگران اقامت در هتل رکسوس واتر ورلد (Rixos Water World Aktau) هست. این هتل اصلاً جوری نیست که بخوای بهش بگی یه هتل معمولی! امکاناتش فوق‌العاده‌ست و خدمات ویژه‌ای رو ارائه میده که شما رو به وضوح غافلگیر می‌کنه. از استخرهای بزرگ و پارک آبی هیجان‌انگیز گرفته تا رستوران‌های بین‌المللی و فضای دوست داشتنی، همه چیز همین جا شما رو مسحور می‌کنه. پس اگه دنبال یه تجربه بی‌نظیر هستید، این هتل گزینه‌ای عالیه!
پخش ویدیو

نظرات هتل رکسوس قزاقستان

سارا
سارا
هتل ریکسوس قزاقستان
Read More
سلام هتل بزرگ و پر از سرگرمی هست قطعا شمارو شگفت زده می کنه
سحر
سحر
سفری راحت نزدیک تر از کیش
Read More
سفر به اکتایو؟ بله رفقا! اینجا جاییه که میشه گفت که اگر بهشتی وجود داشته باشه، حتماً از فرودگاهش شروع میشه! خودم با خانواده‌ام به مدت ۶ شب و ۷ روز رفتیم و انصافاً با یه پرواز سریع حتی زمان انتظار برای چمدون‌هامون رو هم نداشتیم. اول که قدم به فرودگاه گذاشتیم، انگار وارد یک فیلم روسی شدیم . هتل هم با یک استقبال گرم و نرم مشابه بغل مادرم مواجه شدیم. از فرودگاه تا هتل تقریبا ۴۰ دقیقه توی یک اتوبوس نشسته بودیم که حس می‌کنیم توی یک جای تفریحی هستیم. صبح زود رسیدیم و هتل با طرح UALL به ما غذاهای خوشمزه و بی‌پایان داد (انگار ما توی یک جنگل خوراکی سرگردان بودیم!). کیفیت غذاها خیلی خوب بود . از طرفی استخر اینفینیتی هتل بعد از شام، برای یه عکس سلفی به قدری جذاب بود که حتما میتونید ساعت ها در موردش صحبت کنید هر شب هم برنامه‌های شادابی داشتیم. دیجی‌اش موزیک‌های خارجی می‌زد و ما هم شگفت‌زده از دیدن حرکات رقص خودمون! البته پارتی هالیوودی هم جزو برنامه‌ها بود . پس اگر به دنبال سفری نزدیک و مقرون به صرفه با کلی تفریح و سرگرمی هستید، اکتایو رو فراموش نکنید! اینجا هم سفره و هم کلیه تفریحات، همه چیز برایتان آماده است!
رضا و الهام
رضا و الهام
هتل رکسوس قزاقستان
Read More
سلام ما به عنوان یک خانواده 3 نفره از این هتل راضی هستیم بااینکه هزینه خیلی بیشتری نسبت به بعضی از هتل ها ÷رداخت کردیم ولی لذت بردیم در واقع همه اعضای خانواده از جضور در این هتل بهمون خوش گذشت
علی
علی
هتل رکسوس قزاقستان
Read More
سلام هتل که چه عرض کنم باید بگید شهر هر جایی که برید ممکنه یه مواردی پیش بیاد شمارو ناراحت کنه ولی در مجموع همه چی باحال بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا